~ Life Lessons Through Love,Strength,Hard Work,Friendship and Hope ~

Google+ Followers

Sunday, 26 May 2013

syafikah syakillah wedding

as salam..
kali ni wedding my very oldschool friend...since my childhood time till now...also we stay at the same place!congratulation for ur beautiful wedding pika...(^¢^)/
dah 1 taman mmglah wajib datangkn...hehe anyway sempat meet kwn sekolah rendah n menengah dlu...dan skali lagi d jemput untk wddg dorg lak yg jatuh pd tahun ni gak...huhu

Thursday, 9 May 2013

marilah mari...kita mengundi!

assalam..
ha..marilah mari kita mengundi,tunaikan kewajipan pada negara..hihi,untk pertama kalinya izah mengundi...fuhh!mmg pnjg beratur...xcaya tengok gmbar kt bawah tu..huhu,izah ngundi di sekolah lama izah...sekolah kebangsaan bukit rambai!wah...teringat kenangan ms skolah cni dlu..dah tu jumpa plak kwn skolah lm..haha mcm joyah la kami...bising je spnjg ms..hihi...berpluh2 tau beratur tgh pns,pergh...mcm2 ragam pengundi lain izah tgk....excited sngt dorg ni kan hehe...
Oops..sebelum tu sorilah trlambat update coz xkesempatan nak update la ni bru teringat!huhu...dan..kte pn dah tahu sapa yg menangkan...tp rasanya rmi yg xpuas ati dgn kemenangan kali ni nak2 parti pembgkang...huhu xpe next time pulak msh ad peluang ag...insha allah ok!yg pntg tetapkan usaha...

Friday, 3 May 2013

selamat lahir ke dunia ammar aliff(^0^)/

assalam...
alhamdulillah..bertambah lagi rezeki anak buah izah tahun ni....its baby boy!selamat datang baby comel...hewhew...muka ikut cam abgnya jugak tu...sepet mmg xlari la dr kluarga kami..hehe waris kuat tu...jadi skrg izah da ada total 6 org anak buah dr abg dan kakak!...rasa cam dorg ni brsaing lakkan...haha,erm yg ni bby kakak izah yg ke 3!pasni dy kata tobat jap dr beranak...agaga