~ Life Lessons Through Love,Strength,Hard Work,Friendship and Hope ~

Google+ Followers

Sunday, 11 December 2011

City Park ,Seremban!It's a Great Place For 'Lepakking'..


Ello peeeps!hari ni i kuar jalan2 ngn mmbe i sampai ke seremban g nye..ehehe,ala nama pun jalan2 ap slhnye..xde yg lrg pun,huhu!erm...mypeberet place ble g seremban msti nk g kt city park ni,hehe..nk tau nape i suka??ha...korg tgk la sndri ap yg ad kt picture kt bwh ni?seriously mmg menarik perhatian i...hoho,besh la org seremban kt ctu dpt g city park ari2kan,tgk ikan yg mmg besar gedabak punyer!xtpu la beb..huhu,klu xcaye tgk la kt picture bwh ni je,ikan ye je da berlambak punye la bnyk,pastu besar2 lak tu,yg ikan keli ye tu ag la...besar giler,tkt i tgk!huhu....nanti korg g jalan2 kt city park ni taw!dpt jogging kt ctu,dpt bersantai ngn parent ke,mmbe ke or sp2 ke,pastu dpt bersukan kt ctu then dpt tgk skali ikan2 cm kt bwh ni,ad mcm2 jenis ikan...nice to view!

rindunye kt ikan2 belaan ku ini...hehe,bnykkn...ha tgk la sp yg ternak!ahaha...

disebalik suma ikan2 kt ctu,korg perasan x ad sekor kura2 kt ctu.. cian ye tersepit antara ikan2 besar tu semata2 nk rebut mknn..

seriously i mmg geli ms tgk ikan2 keli besar ni suma....misai2 ye suma tu yg wt i geli tgk,da le bnyk lak tu!uhuhu..

Oops!ehehe..interframe jap..huhu

No comments:

Post a Comment