~ Life Lessons Through Love,Strength,Hard Work,Friendship and Hope ~

Google+ Followers

Wednesday, 10 July 2013

SALAM RAMADHAN 2013


Bismillah, assalamualaikum...
selamat berpuasa kepada seluruh umat islam di Malaysia dan juga di seluruh dunia. Alhamdulillah, syukran dapat lagi izah bertemu bulan ramadhan pada tahun ini. Terlewat update pulak, hehe korg puasa x?ha...puasa yok2 bangun pagi buka periuk!ehehe....baju raya tema warna pe tahun ni?wah...baru 1 ramadhan dah sibuk psl baju raya pulak,huhu...sebenarnya dari sblm puasa ag dah pkr baju raya,tahun ni tema izah warna biru!weee...lum beli ag,huhu..nak wat cmne dah terbiasa!hukhuk...korang2, sempena bulan puasa ni kan, pastikan korang puasa tau,melainkan korg btol2 uzur, dan tengah bulan mengambang bg kaum pompuan..ha yg tu xpe xpuasa!heee...selain tu korg kne caution dgn perkara seperti di bawah ye,pastikan kita x ter....(mcm gmbr di bawah), dan perbanyakkanlah membuat amalan dan kumpul pahala, besar ganjarannya beribadat di bulan puasa..insha allah, sama2lah kita ye..hehe 


sekian, wasalam..

No comments:

Post a Comment