~ Life Lessons Through Love,Strength,Hard Work,Friendship and Hope ~

Google+ Followers

Tuesday, 1 January 2013

Tahun Baru 2013

Assalamualaikum,
sedar xsedar kejap je da masuk tahun baru 2013 kan..huhu dan seiringlah dengan peningkatan umurku ke 25 tahun jika ikut tahun...bufday lmbt g bulan 7!haha...korg masing2 msti da setting azam brukan,azam lama da trtunai ke?ahaks..hee
izah xtau nk wat azam bru apa la,coz azam lama pn cam xde jek!hahak..so kat cni izah cm nk ckp xperlu azam bagai...coz stkt kata2 je xkn mmbuktikan apa2 jika xtercapai gak n tanpa usaha!huhu....so elok la biasa2 je...
penuhi la hasrat semasa dan try catch up hasrat tu semampu yg boleh...xperlu azam,cm perlu tau apa objektif dlm idup kte je...pelan2 kayuh bg mereka yg lmbt nk capai hasrat mereka tu...yg pntg usaha,doa,cekal,tabah dan positif ok.hurm...
Ditahun baru ni,izah sendirian...biarlah dlu soal cinta tu...izah menanti cinta sejati dr seseorg...siapa,wallahualam..hehe...psl kwin?ala...xperlu rush sgtlah!g pn izah xde calon muktamad g...huhu ssh plh tmn idup yg terbaik untk kte sbnrnya...nmpk je cam mudah,bg yg jodoh cpt tu pn dorg dlm diam selalu gaduh bertgkar...tu lum kwin ag..da kwin t cmne...hai la korg,fikirlah sebaiknya untk diri korg ye bkn coz syg je t kemudian ari merana pulak dah!huhu..
skg izah otw untk mencapai target hidup izah...pelan2 kayuh xpe,biarlah org nk anggap kte apa nk pndg rndh kt kte ke...kan rezeki msg2,bg yg dpt lbh tu jgnlah brlagak ye..sat g Allah tarik balik nikmat tu..ha bru korg tau langit tu tggi ke rndh..so seelokknya merendah diri la adalah sebaikknya.izah harap dipermudahkn segala perancangan dan berjalan dgn lancar...in shaa allah...doakan ye,hehe
muahx...bye

No comments:

Post a Comment