~ Life Lessons Through Love,Strength,Hard Work,Friendship and Hope ~

Google+ Followers

Friday, 7 October 2011

Pengajarannye:: Jgn Brharap sangat la...!

Hi!suma...sjak da kje ni xde ms nk update blog sndri,huhu...bz jgk la wlupun bru msk keje. Nak d jadikan cite pd 6/10/11, ak g keje di anta ayahku cz ye nk pkai moto ak untk urusan ye so ak pun ok je la cz ak bajet t ble ak nk lunch t ak leh mntk tlg kat bdk despatch tmpt kje ak 2 je tapaukan mam untk ak!skali malang lak nsb ak cz bdk despatch 2 xdtg keje lak,ingtkan dy msk lmbt ke cz pg slalu dy msk lmbt tp jangkaanku slh sm skali,uhuhuhu....pening jgk ak pkr sp ak nk ajk g kuar mam ni t leh la ak nek ngn org 2 je kan, tp nk wat cmne...xdpt den nk nolong!so...akhirnye ak pun brlpr la n ag xleh blah ble tgk staf cina opis ak mam,meleleh air liur ak tgk,n tbe2 ak tringat mcd peberetku itu...hehe,tp xleh nk wat delivery cz ak sgan agpn xkan ak sorg je yg psn,staf yg len xnk so xdpt la mcd!uhuhuhu....nsb bek la ad biskut kat opis ni so ak pun balun ar xtgglkan ckit pun!ahahaha...lek uma je trus ak cr nasi,xingt ap ag da,huhu..org melayu cmni la,shari xdpt nasi mmg xsah..xknyg la beb!hoho...

No comments:

Post a Comment