~ Life Lessons Through Love,Strength,Hard Work,Friendship and Hope ~

Google+ Followers

Friday, 8 June 2012

KEGILAAN MEMAKAN DAGING MANUSIA...WHY??


Assalamualaikum, n selamat hari khamis 6_6


Sejak 2 3 mggu kblkgn ni i selalu terperasan kt mn2 berita x kisah la kt berita info on9 ke kt tv ke kt radio ke mst i akan trdngr or trbaca tjuk mengenai orang makan orang(daging manusia). Serang,bunuh,kerat bbrapa bahagian,mengunyah,melatah daging MANUSIA!n ble trbaca tajuk2 mngenai perkara ni mula la i gase mual,adeh...baca tajuk je pun da gase xbest ni kan org yg memakan daging manusia.Haish,ap nk jadi la ngn manusia akhir zaman ni kan,semakin teruk n kejam perbuatan mereka.


Bila mereka memakan daging manusia tu dah ibarat memakan daging mereka sendiri la gasenya!ish...nauzubillah,xnk bygkan!kejadian2 mcm ni kebanyakkannya berlaku dr negara orang putih,cz yg mn i perasan byk terjadi kt negara mereka..org2 mereka gak mat salleh ke negro ke,org mexico,brazil!huhu..klu ad yg len2 tu i xtau la tu!hehe...bnyk sebab yg menyebabkan mereka nk makan daging manusia ni,antaranya sbb pemujaan,sbb ad suara yg menyuruh mrk lakukan mcm tu(cz sakit mental kot),pastu sbb nk sembunyikan bukti pmbunuhan yg mrk da wat n mcm2 ag. Tapi mcm mane mrk leh sanggup untuk mkn daging manusia tu??klu daging ayam ke lembu ke kambing ke xpe la...ni daging manusia cik senah oiii da mcm mona fendy tu lak...huhu,nmpknya semakin maju zaman semakin kejam perbuatan manusia skrg ye da mcm manusia kanibal!.....muahx,bye! 

No comments:

Post a Comment