~ Life Lessons Through Love,Strength,Hard Work,Friendship and Hope ~

Google+ Followers

Friday, 2 September 2011

Raya TAhun ini...2011

Raya 2011...ermm,gase cam xde semangat nk raye je la tahun ni!nape ek??..cam xbesh da je,huhu...raya cam xraya,cmne tu?ap pun...idup mesti d teruskan, tol x kwn2??hehe....ok2 firstly ak nk cite bp bnyk ak dpt wet raya tahun ni!actually tahun ni la pecah rekod d mana ak dpt kmpl wet raya plg bnyk skali iaitu RM300.00.hahahah...ak tau msti korgnye wet raya ag bnyk dr aknye kan kan??huhu...ala nk wat cmne ni je yg mampu ak dpt,tp kira ok ap klu d bandingkan ngn tahun2 lpas perh...nk cecah sbnyk 2 pun ssh beb!almaklum je la,alasan dorg ak ni da beso la wet raya untuk bdk kecik jek!aduyai...xdapek den nk nolongnye!huhuhu....skg ni ak ngah demam raya,mn x nye 5 ari brtrut2 kot ak g dok jln raye je!siang mlm lak 2...xleh thn kan kan??!haha...jd ble da demam ni bru la ak duk trlepak kat uma jek,huhu...nk wat cmne ak ni pengganggur trhormat 2 yg asik dok brjln je!klu iktkan ari ni mmg ak kuar gak wlu demam,tp ad org xbg le,jd trpaksa le ak mendiamkan dri kat uma smbl kne jg ank2 buah ak yg suka wat ak mnjerit tiap ari!hehe...jd pengajaran kat cni ialah:- ak kne dpt keje dgn kadar sgera!!!waaaaa...SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI!


1 comment: